Jakiś czas temu wspominałem, że opublikuje filmik z tworzenia implementacji gry tank2012 (klonu tank1990). I o to jest (oglądać w HD):
Post produkcja zajęła mi więcej niż przypuszczałem. Musiałem trochę powycinać, gdy gdzieś pod koniec nagrywania musiałem zaglądać do ściągawki. Jednak jak popełniałem jakieś błędy w kodzie, to je naprawiałem. Teraz każdy może sobie popatrzeć jak programuję. Nie jest to może najefektywniejsze wykorzystanie możliwości jakie daje IDE, ale już dawno nie siedziałem na NetBeansie.
Opublikowałem również pełen kod na githubie. Jest on nie bardzo obiektowy, ale nie to było celem ćwiczenia, a pokazanie jak można tą grę zaimplementować. Co prawda w oryginalnej wersji cegły można było niszczyć stopniowo, ale w przypadku j2me wymagało by to sporo wysiłku. No i zapomniałem po każdym zadaniu wykonać commita, więc mamy rewizję początkową i końcową.
Wszelkie uwagi odnośnie kodu / screencast'a mile widziane. A teraz czas się zwijać na Confiturę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz